VODNÁŘSKÁ GALERIE

 

Toužil jsem mít svoji vlastní galerii a zvát si tam svoje kamarády umělce a umělecké řemeslníky. Vzhledem k tomu, že se mi tato příležitost doposud vyhýbala a v okamžiku, kdy se k něčemu podobnému schylovalo, přišly nějaké neblahé síly, které byly proti tomu, usoudil jsem, že doposud nenastal ten správný čas. Nicméně není důvod, proč si takovou galerii nezřídit tady, na svém webu.
Každý měsíc tu pro vás nachystám novou výstavní exposici, tak že se máte na co těšit.
 
Připravuji pro vás také nabídku na Fleru ale pokud nechcete platit poštovné, balné a marži Fleru, navštivte mně po telefonní domluvě v ateliéru a budete si moct při kávě nebo bylinkovém čaji vybrat z mojí nabídky kreseb, obrazů, koláží, asambláží, uměleckořemeslných prací a objektů. Těším se na vás.
 
 
 
ČERVENEC 2024

Pagoda je druh ohniště. Skládání dřev tak, aby oheň, alespoň v počáteční fázi, byl pod kontrolou. Co je však ohniště bez ohně? Čím je pagoda bez klestí a zápalek, které ho zažehnou? Forma je důležitá pouze tehdy, dojde-li k naplnění procesu. Nedojde-li k procesu, je forma jen bezcenný prvek v prostoru a času. A o tohle mi právě šlo. Zachytit ten bezcenný prostor a čas. Co se děje s domy, které nikdo neobývá? Co se děje s auty, která dojezdila? Co se děje s ohništěm, ve kterém nevzplane oheň? Co se děje s pagodou, která nemá žádný smysl, účel?

Nic?

Degradace?

Rozklad?

Pozvolná proměna z něčeho neužitečného na něco prospěšného?

Přírodní procesy nikdy nejsou bezúčelné. To, co se děje s čímkoliv, co je jí dáno v plen se svorně rozdělí plísně, rzi, houby, hmyz. Každý z toho vytěží maximum. Dřív nebo později využitkují všechno.

Mým úkolem je provádět časosběr a sledovat tento proces od formy tvorby po proces, který jsem schopný zmapovat ve svém reálném pomíjivém čase. Budete u toho procesu se mnou.